سلام خدمت همه ی دوستان

چند وقتی هست که با این خانواده برتر آشنا شدم و دیدم که خیلی از اعضا مشکلات خودشون رو مطرح میکنن و کاربران نظرات خوبی به سوال کننده پیشنهاد میدن منم میخواسنم مشکلم رو مطرح کنم . 

من توی یکی از شرکت های معروف ایرانی کار میکنم با حدود ۲۷ سال سن با حقوق زیر دو میلیون ، حدود یک سال پیش در یکی از کلاس های زبانی که شرکت برای ما برگذار کرده بود از معلم زبان مون خوشم اومد که البته ایشون همکارمان حساب میشن ، بعد از گذشت چند مدت خانومی با بنده در یک اتاق همکار شدن که در چند بار صحبت کردن فهمیدم که دوست معلم زبان بنده هستن ، من هم موضوع رو با ایشون مطرح کردم و اون خانم به معلم زبانم انتقال داد و ایشونم پذیرفت که با هم چند جلسه ای صحبت کنیم . 

بعد از اینکه قرار گذاشتیم متوجه شدم که ایشون یک سال و نیم از من بزرگتر هستن که این موضوع برای من مهم نبود ولی برای ایشون کمی مهم بود ولی قرار شد صحبت کنیم بعد در این مضوع با هم کنار بیاییم . بعد از چند جلسه صحبت رو در رو با چت کردن متوجه شدم که این خانم تقریبا ۸۰ درصد معیار های که میخوام رو داره ، و البته این خانم هم نظرش رو من مثبت بود حتی موضوع رو به خانوادشون اطلاع دادن .

در سر مسئله مالی با هم اختلاف نظر هایی داشتیم که ایشون تاکید داشتن که باید اول همه حساب کتاب ها روشن بشه، چقدر برای اجاره خونه کنار گذاشتم ، چقدر برای عروسی ، ولی من تاکید داشتم خدا میرسونه و مسئله مهمی نیست . 

چند جلسه که گذشت و کامل مطمئن شدم که خانم نظرش مثبت هست یعنی با کارها، رفتارش ، صحبت کردن ها و قرار های که میذاشتیم .مثلا کجا خونه بگیریم ؟ من یک بار با برادر و خواهرش برم بیرون و ...

وقتی مطمئن شدم خواستم که قضیه مالی رو هم تکلیفش رو مشخص کنم که به ایشون پیام دادم که وضع مالی من همین هست پدر مادرمم نمیتونن کمک کنن، اگه قراره به آرزوهامون برسیم باید با هم تلاش کنیم شاید وضعمون بهتر بشه شایدم بدتر و ... ، ( یکمم لهنم تند بود ) .

وقتی این خانم پیام رو دیدن گفتم بهش هفته دیگه جوابم رو بده ، بعد یک هفته من که اصلا انتظار نداشتم جواب منفی دادن ، حتی کلاس هایی که با ایشون داشتیم رو کنسل کردن ، من که شوکه شده بودم گفتم شاید عصبانی هست بعدا پیام میدم از دلش در میارم .  

حدود یک ماه بعد دوباره پیام دادم گفتم وضع مالیم بهتر شده و ... ولی ایشون گفتن لطفا دیگه ادامه ندید جواب نه هست و هر چی دلیلش رو پرسیدم نگفت . چند ماه بعد به خواهرم سپردم که با ایشون صحبت کنه، خواهش کنه یه قراری با من بذاره ولی ایشون بازم جوابش رد بود و اصلا قبول نکرد منو ببینه.

منم بهش پیام دادم گفتم که مگه چیکار کردم نمیخوای منو ببینی، دوباره جواب نامشخص دادن وقتی با اصرار من مواجه شدن گفتن من به شما علاقه ای ندارم، علاقه باید دو طرفه باشه . (داخل محل کار با هم سلام علیک میکنیم) ، ولی من میدونستم داره از سر لج بازی میگه ، چند ماه بعد گفتم که با یه ویس حرفام رو بزنم ، تمام موضوع رو بگم بهش بگم چقدر علاقه دارم چقدر اذیت شدم تو این چند مدت و ازش معذرت بخوام . 

بعد از حدود ۴۰ دقیقه ویس که ضبط کردم براش فرستادم جواب داد ، خدا منو ببخشه که نارحتت کردم شما پسر خوبی هستین من لیاقت ندارم ان شاء الله خوشبخت بشی برو سراغ یکی دیگه . دوباره ازش پرسیدم چرا اینطوری میکنی ،حداقل بذار یه بار حضوری همدیگه رو ببینیم که گفتم خواهش میکنم ادامه ندید نفرین های شما همین الان هم تو زندگیم هست . 

من گفتم نفرین نکردم ولی ایشون تاکید دارن مشکلات شون از نفرین من هست ، دلیل جواب رد رو پرسیدم گفتم به من علاقه نداره و موضوع پول نیست، حتی خواستگار های پول دار تر هم تو این مدت رد کردن و بعد منو بلاک کردن . 

حالا نمیدونم چکار کنم ؟ 

دختر مورد علاقه م با یک ندونم کاری از دستم رفت هر کاری هم میکنم راضی نمیشه،  لطفا نظرات تون رو بدید شاید کمک کرد .


مرتبط:

دختر مورد علاقه م ازم متنفر شده که ارتباطم رو باهاش قطع کردم؟

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟

چطور به دختر مورد علاقم بفهمونم که جونم به جونش بنده

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

چطور با دختر مورد علاقم برای ازدواج ارتباط بگیرم

چطوری بفهمم دختر مورد علاقه م بهم حس عشق داره یا نه ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

چطور به دختر مورد علاقم ثابت کنم که قصد ازدواج دارم نه دوستی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)