سلام

بخش اول:

از دیرباز عزاداری حسینی به  عنوان مهم ترین مراسم مردمی در کشور ما برگزار شده و عزاداری نمودی از وحدت و عدالت خواهی همراه با دین داری است. متاسفانه  به شکل عجیب و غریبی چند سالی است که مورد هجمه قرار گرفته است امسال تعدادی از روشنفکر نماها بخصوص بازیگران سینما در پست ها و فضای مجازی میگویند به جای عزاداری و نذری دادن و ... پولش رو بدین به فقرا.  این افراد آگاهانه و از روی غرض و یا جاهلانه در جهت بی دین کردن مردم تلاش میکنن و متاسفانه هیچ وقت تلاش نمیکنند که بفهمند واقعا وقت آن شده است که با این افراد برخورد شود ولی متاسفانه برخوردی صورت نمیگیرد

بخش دوم:

راهپیمایی اربعین حسینی، چند سالی است که با عظمت و شکوه گسترده ای برگزار می­شود. شاید نتوان در هیچ جای دنیا مراسمی با این عظمت را پیدا کرد. ولی رسانه های دنیا بخصوص رسانه های غربی که هر چیز کوچکی را نمایش می دهند در مقابل این رویداد بزرگ سکوت کرده اند زیرا با طبیعت شیطانی و ضد اسلامی آن ها هم خوانی ندارد .

اما نکته دیگر این است در داخل کشور ما هم بعضی رسانه ها بخصوص سایت ها و روزنامه ها در مقابل این رویداد تقریبا سکوت کرده اند، همان هایی که آغاز جشن نو چینی ها رو با آب و تاب نشان می دهند.

از دیگر فعالین مجازی بازیگران سینما هستند که اکثرا هیچ پستی در مورد اربعین نگذاشته اند، شاید می ترسند و می دانند که ملتی که حسینی شود  فیلم سخیف و مبتذل آنها را نگاه نمیکند . اما نکته دیگر و ناراحت کننده تر، تخریب است این که از آن همه عظمت فقط نقاط ضعف را ببینیند واقعا قابل تامل است.

بطور خاص ریختن زباله همیشه در خیلی جاها مثل لب دریا - خیابان – مراسمات سالنی و ... امری نارحت کننده است ولی این که فقط در مراسمات مذهبی آن را ببینی آن هم در جایی که شاید سطل زباله ای هم نبوده نشانگر چه می تواند باشد ؟

" پسر 52 "


مرتبط:

تو مراسم ائمه خیلی به سختی گریه م میاد

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه؟

لطفا شان مراسم عزاداری رو رعایت بفرمائید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)