سلام دوستان

ممنون میشم هم فکری کنید . راستش من یه خواهر ۱۳ساله دارم که خیلی اعتماد به نفسش پائینه و همش فکر میکنه زشته و از صورت خودش ایراد میگیره . خیلی پرخاشگر شده و اصلا نمیشه باهاش حرف زد . بداخلاق و عصبی . شب ها نمیتونه بخوابه دائم نگرانه بقیه فکر کنن زشته و ... . ولی اصلا مشکل قیافه نداره .

لطفا بهم راهکار بدید چون مشاور بیا نیست و میگه این جوری تخریب میشه و احساس بدی بهش دست میده .من واقعا نمیدونم چه جوری اعتماد به نفسش رو بالا ببرم همش ازش تعریف میکنم ولی باور نمیکنه و دعوا راه میندازه که چرا این حرف رو زدم . نگرانشم . چه جوری اعتماد به نفسش رو زیاد کنم ؟ تو رو خدا اگه راهی بلدید بهم بگید

سپاس اجرتون با خدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)