سلام
تقریبا دو سال پیش این پست رو گذاشتم ← برای ازدواج به وضعیت خونه ی دختر توجه میشه ؟ 

اگه لطف کنید و بخونیدش متوجه قضیه میشید. دوستان لطف کردن و جواب دادن. با خوندن کامنت ها اشک ریختم و اشک ریختم. و از شدت ناراحتی هیچ وقت نتونستم تشکر کنم. الان از دوستانی که کامنت گذاشتن تشکر می کنم. دو ساله میگذره و من همچنان مجرد . شرایط خونه هم همینطور... البته دو قلم وسیله خونه خریدیم. 
من قیافه مم الحمدلله  بد نبود و این گرفتاری برام پیش اومد. فقط چون زیبایی هام مشخص نبودن دل کسی نمی لرزید که بخاطر خوشگلیم بیاد خواستگاریم. 
بچه ها شما برام دعا کنید که از این حال بد نجات پیدا کنم. شما که امام رضا صداتون رو میشنوه، شما که حضرت فاطمه صداتون رو میشنوه ،شما که محرم و صفر برای امام حسین اشک ریختید ، شما که امام زمان رو راضی نگه داشتید برای منه رو سیاه دعا کنید. دیگه تحمل این زندگی رو ندارم. دیگه تحمل این همه ناکامی رو ندارم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)