سلام
من یه دخترم . راستش یه چیزی که منو دچار فکر کرده اینه که  برای ازدواج به وضعیت خونه ی دختر توجه میشه. وضعیت خونه ی ما شرایط ظاهری خوبی نداره. امروزی نیست. وسایل قدیمی هستن. مثل خونه ی پیرزن پیرمردهای ساده .
می ترسم الان خواستگار راه بدم، بیان به در و دیوار نگاه کنن و برن (حتی ی خواستگار فامیل هم وسایلمونو مسخره کرد!!) یا اینکه ازدواج کنم و مثلا یکی دو سال دیگه که وضع زندگیمون رو به راه شد طرف با خودش بگه اینا تازه به دوران رسیدن و چی شد الان تغییر کردن :((...
یا اینکه صبر کنم خواستگار راه ندم تا وضع ظاهری مون بهتر بشه؟ می ترسم سنم بالا بره و خواستگار مناسبی نداشته باشم. همین سال گذشته هم فقط ی خواستگار داشتم که اونم زنگ نزد.:|
چیکار کنم. نه دلم میخواد کیس مناسبی رو از دست بدم و نه دلم میخواد بعدا طعنه بشنوم. وضعیت تیپ و ظاهر خانواده م هم طوریه که کسی نشناسه فکر می کنه وضعمون خوب یا متوسطه ...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)