سلام

وقت تون بخیر

به خاطر قد ، اعتماد به نفسم رو از دست دادم .

پسرم و 19.5 سالمه ، امسال دوباره کنکور رشته ریاضی دادم و ان شاء الله شهر خودمون قبول میشم. چیزی که یک ساله داره خیلی اذیتم میکنه ، قد هستش!

قد من 168 هستش که البته از بابام و مامانم و یکی از داداشم قدم بلند تره.  سر این موضوع که قدم کوتاهه خیلی اعتماد به نفسم رو از دست دادم و همش خودم رو مقایسه میکنم با دوستانی که قد بلند تر هستن. سال پیش اصلا این موضوع برام اهمیتی نداشت. من کاملا شوخ طبعم و مهربون و تو کارامم جدی ام،  ساخت کابینت و کمد ام دی اف و فلزی رو نیمه حرفه ای بلدم و زیاد کار کردم ( شغل برادرم همینه و پیشش چندین سال کار کردم ) .

همچنین یه سرمایه کوچیک هم دارم، و میخوام کار اینترنتی که سر رشته ش رو دارم انجام بدم. اقوام و خانواده هم خیلی قبولم دارن . اطرافیان میگن که قابل اعتماد و خوش اخلاق و صبورم. اهل دود و این جور چیزها نیستم ، دوست دارم به جای دوستی و این جور چیزها زودتر ازدواج کنم. اما بخاطر این قضیه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم.

میخوام پیش دکتر برم و ببینم صفحات رشدم در چه حاله و همچنین تمرینات افزایش قد رو انجام بدم. باشگاه هم میرم و تا یه مدت دیگه ان شاء الله بدنم رو فرم میاد و سیکس پک و اینا در میاد. دخترانی که من دیدم تو دوستی همیشه قد ملاک اولشونه و اخلاق هم ملاک آخر ! تو ازدواج هم همین طوره ؟

ممنون میشم که راهنمایی کنید.


بیشتر بخوانید ...

به نظر شما قد 175 برای مرد کمه؟

دخترا تو فانتزی هاشون قد شوهرشون رو چه اندازه ای در نظر گرفتند؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)