در این پست می خواهم بر عکس پست قبلی ( امداد معنوی به محجبه های واقعی در برابر مزاحمت مردان هرزه ) به نوع امداد غیبی اشاره کنم که در حق مردان پاک و عفیف اعطا می شود .

مردانی مجرد هستند که نمی خواهند گناه کنند و یا مردانی متأهل نمی خواهند به همسرانشان بی وفایی کنند و نمی خواهند گرفتار دست زنان هرزه شوند. این مردان مسلمان اما پی برده اند به یک حقیقت و آن هم ضعیف النفس بودن انسان در برابر میل بسیار بسیار قدرتمند جنسی هست.

میل جنسی بسیار قدرتمنده اما چرا؟ چون هم خداوند زنان را با جذابیت گوناگون و شگفت انگیز ساخته ( طوری که یک زن هیچ وقت دل و نفس مرد رو سیر نمیکنه) و هم مرد رو ضعیف و آسیب پذیر. و اما راه یک مرد چیست که همیشه در حال تحریک است و از طرفی نفسی ضعیف دارد و از طرفی هم نمی خواهد گناه کند؟

بله باید چشمانش را درویش کند اما آیا نفس آدمی معصوم است و گناه نمی کند؟ در اینجا برای پر کردن خلاء سستی نفس باید توکل کرد به خدا و آیۃ الکرسی ( یا هر آیه و سوره دیگر ) به جنگ میل جنسی رفت و نباید مغرور شد . بعضی ملحدان پر ادعا امروز فکر می کنند انسان بدون امداد الهی یک تنه میتونه در برابر میل جنسی مقاومت کنه و همه چیز دست خود آدمه ( غافل از اینکه شیطان در یک بزنگاه چنان او را به زمینه میزند که نگو !!!. ) .

بله می پذیرم اراده و عفت انسان مهمه اما نباید مغرور شد چون در هر حال نفس آدمی بدون خطا نیست و ما آدم هستیم نه فرشته.

سیدنا یوسف صدیق هم در سوره یوسف آیه 53 فرمود:

وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّی إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَحِیمٌ :

من هرگز نفس خویش را تبرئه نمی‏کنم که نفس ( سرکش ) ، بسیار به بدی ها امر می‏کند مگر آنچه را پروردگارم رحم کند، پروردگارم غفور و رحیم است . 

قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ.سوره زمر ( بگو خدا مرا بس است اهل توکل تنها بر او توکل مى کنند )

وکیل زمانی هست که طرف خودش نتونه مقاومت کنه و یا احتمال شکست مقاومت هست.

ممکنه توان مقابله نداشته باشم میگم خدایا خودت وکیلم باش ( اگر مجردم عفیف بمانم و اگر متاهل باشم به همسرم خیانت نکنم ) .

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ:

خدا ما را بس است و او بهترین پشتیبان ما است.

الله أکبر چه نمعتی بزرگتر از این وعده امداد ؟

این  چند آیه نشان میدهد که موقع سستی و تنگنا ( از جمله تنگنای فشار جنسی و وسوسه زنان باید تنها به خدا توکل نمود نه غرور به توانایی اراده خویش ) چون جذابیت میل جنسی خیلی قدرتمنده مگر مردی که سرد باشه ...

خودت هم باید تا اندازه زیاد اراده کنی تا عفیف بمانی و چشمت رو درویش کنی اما توکل و دعا رو فراموش نکن که امداد الهی هم ان شاء الله کنارته برادر مومن. خداوند کمک میکنه که تسلیم پیشنهاد دوستی یا ارتباط با دختر نشی. مهمتر اینکه اگر به هر دلیلی زن یا دختری هرزه خواست برای هوس خودش یا پول شما را دچار گناه کنه خداوند او را میترساند و هر طور شده اون زن یا دختر به مقصد خود نمی رسد.

ممکنه یکی جرات نکنه ( شنیدین بعضی پسران خوشگل و خوشتیپند اما چون مذهبی واقعی هستند اما دخترها حتی جرات کوچکترین شوخی هم ندارند). یکی دیگر به تور شما نمیخوره و شما خلاص میشین. یکی دیگر وقتی میخواهد شما رو دچار وسوسه کنه خداوند بهش میگه نکن این مرد اهل اینکار نیست و نمیخواهد آلوده شود ( حتی خود زنه دلش نمی خواهد آلوده شوی )چون احساسی در قلبش بوجود میاد که گناه داره ولش کن بذار آلوده نشه این جووون!!...

باقی قضیه رو خودتون تا آخر بخونین که امدا غیبی خیلی از ماه رو نجات داده و خواهد داد بازم ( به شرط چشنم پاکی همراه توکل ) اگر چه خیلی گناهکاریم اما خداوند بهترین وکیله برای ما جایی که خودمان عرضه و توان نداریم خداوند طوری نجاتت میده خودتم لذت ببری... جایی خواستیم بریم از عروسی گرفته یا ... قسمت نشده بریم... چون اگر میرفیتم کلی تحریک میشیدیم ... و ...

خانم ها بازم خدا رو شکر کنید که خداوند ضامن مردان عفیف هست تا شما در امنیت اخلاقی بمانین و شوهرانتان در برابر زنان هرزه به شما وفادار بمانند پس بگویید:

سپاس برای خداوند جهانیان، سپاسی بی پایان .

"سعید کرمی"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)