سلام

من سوالی دارم که ممنون میشم در وبلاگ قرار بدین.

راستش سوالی که دارم اینه که آیا فوت پدر و مریضی مادر، یک ایراد برای دختر محسوب می شود ؟ من واقعا دختر خوبی ام و تحصیلات خوبی دارم، خدا رو شکر خواهر و برادرامم خوبن ولی در بچگی یعنی وقتی یه ماهم بود پدرم رو از دست دادم و مادرمم متاسفانه ۶ ساله سکته مغزی کردن و یه کم حرکتشون دچار مشکل شده.

خیلی نگرانم که این موضوع پس فردا در زندگی بشه برام یه نقطه ضعف ، که همش بخاطرش سرکوفت بشنوم! وضعیت مالی بدی نداریم خدا رو شکر ولی واقعا چقدر جامعه بدی شده که همه چی شده ظاهر و تجمل گرایی، دیگه نجابت و صداقت و پاکی همش چرته به خدا!

دلم شکسته، حتی یه دوست پسرم در این عمر ۲۶ سالم نداشتم ولی تهش میگن دختری که پدر بالا سرش نیست فلانه. دوستایی دارم که از هر ادایی در میان ولی چون باباشون زندست الان با بهترین ها ازدواج کردن! آخه گناه من چیه!؟ چرا ایراد میگیرین چیزایی که دست خود ادم نیست! ؟ جامعه رو خودمون خراب کردیم، با تجمل گرایی و این جور حرفا ...


مرتبط:

پدر و مادر پیر ، بیمار و تحت تکفل آیا مانع ازدواج هستند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)