سلام به دوستان

بدون پرداختن به حواشى میرم سر اصل مطلب؛

من دخترى هستم با اعتقاداتى خاص که متاسفانه این اعتقادات دارن تو جامعه توسط عده ای کمرنگ میشن ، اعتقاد حفظ حریم با نامحرم .

من هنوز اول راهم و جوونم اما دوستانى رو تو این سایت میبینم که دلیل بالا رفتن سن و ازدواج نکردن شون رو همین اعتقادات محکم شون میدونن و معتقدن اگه ما هم این حریم ها رو رعایت نکرده بودیم الان مجرد نمى موندیم! خب منه جوون تهه دلم میترسه .

با مزایا و معایبش کار ندارم و نمیخوام بحث رو به اینجا بکشونم که بهتره به شیوه ى صنعتى ازدواج کنیم نه! اما من میخوام هر کى هر راه حلى به ذهنش میرسه بگه که چه جور به نیت افرادى که اول پیشنهاد دوستى میدن اما قصدشون ازدواجه پى برد و دچار خطا نشد ؟

ببینید حقیقتش موقعیت افرادى که میخوان با خودم آشنا شن صد درجه بهتر از خواستگاراى سنتیمه، بعد از اونجا که یکم ظاهرمم امروزیه وقتى میگم من اهل دوستى نیستم و خانواده رو در جریان بذارید یا فکر میکنن دارم مسخرشون مى کنم یا فکر میکنن سرم جاى دیگه گرمه و دارم دست به سرشون مى کنم .

یعنى اینقد جامعه بد شده که فکر نمى کنن یه درصد ممکنه یه دخترى با ظاهر امروزى اعتقاداتش این باشه ، از اون جا که میدونم که مشکل خیلى از دختراى دیگم هست اینجا مطرح کردم که با همفکرى به یه نتیجه اى برسیم .

چه جور میشه موقعیت هاى عالى که به صورت غیر رسمى به آدم پیشنهاد آشنایى میدن، بدون گناه به سمت ازدواج سوق داد ؟ بالاخره باید یه راهى براى اسلامیزه کردن ازدواج هاى مدرن باشه دیگه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)