سلام

احتمالا برای شما پیش اومده که وقتی با گوشی از یک وبسایت بازدید می کنید ، یک اپلیکیشن بدون اجازه ی شما شروع به دانلود میکنه .

راه حل چیه ؟

1 - نصب یک نرم افزار مدیریت دانلود مثل :

https://cafebazaar.ir/app/com.dv.adm/?l=fa

خب این چه ربطی به جلوگیری از دانلود خودکار داشت ؟!

در گوشی و رایانه وقتی نرم افزارهای مشابهی برای اجرای یک فایل نصب شده باشه ، وقتی شما می خواید اون فایل رو اجرا کنید ، ویندوز یا اندروید از شما میپرسه که با کدوم نرم افزار می خواید این فایل رو باز کنید .

از این همین ویژگی میشه استفاده کرد و جلوی دانلود خودکار اپلیکشین رو گرفت . کافیه اپلیکیشن بالا رو از بازار نصب کنید . بعد از نصب اگه در سایتی با چنین تبلیغاتی مواجه شدید ، اندروید به شما میگه که یه نرم افزار می خواد دانلود و نصب بشه ، از چه طریقی می خواید دانلودش کنید ؟! شما میگید از هیچ طریقی ! و اون پنجره رو می بندید .

2 - روش ساده تر :

استفاده از مرور گر کروم گوگل هستش که معمولا روی اکثر گوشی های اندرویدی به طور پیش فرض نصبه . این مرورگر معمولا قبل از دانلود به شما اطلاع میده و شما می تونید جلوی دانلود اپلیکیشن رو بگیرید .

3 - استفاده از آدرس زیر :

https://khbartar.blog.ir

اگه دقت کنید این آدرس یه حرف اضافه  S داره ، در بازدید از آدرس بالا نیازی به راه حل های 1 و 2 ندارید . چون در این آدرس به طور خودکار جلوی نمایش تبلیغات گرفته میشه .

با این حال چون یکی از ارکان پایداری وبسایت های مستقل ، نمایش تبلیغات هستش ، اگه مایل بودید می تونید سر جمع با صرف وقت کمتر از 30 ثانیه در 24 ساعت شبانه روز ، با کمک راه کارهای 1 و 2 به طور عادی از خانواده برتر بازدید کنید .
ولی اگه به هر دلیلی مایل به دریافت تبلیغات نیستید بهتره که از آدرس معرفی شده در راهکار 3 ، از خانواده برتر استفاده کنید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)