سلام خدمت همه دوستای عزیز
الان حدود یک سال هست که درگیر این سوال شدم که هدف از زندگی ما چیه ؟ اصلا چرا صبح ( یا بعضا ظهر ) بیدار میشیم؟ اصلا باید چیکار بکنیم ؟ چه کاری که بکنیم وقت پیری نگیم عمرم رو هدر دادم ؟
بعد اتفاقی با موضوع عرفان آشنا شدم همون که تو کتابامونم ازش گفته بودن. با خودم گفتم اگه قدم تو این مسیر بذارم و سعی کنم مراحل عرفانو بگذرونم شاید انسان کاملی بشم که از عمرش بهترین استفاده رو کردم .
ولی مشکل اینجاست که اصلا نمیدونم باید چیکار بکنم؟ چه جوری میشه مراحل عرفان رو ( بیداری، وحدت و کثرت و یقین و ... ) شناخت و واردشون شد؟
خیلی از عرفا و شعرا مث خواجه عبدالله انصاری و عطار مراحل عرفان رو طی کرده بودن و توی آثارشونم هست. ولی کاربردی نیست یعنی ما نمیتونیم استفاده کنیم. حالا می خواستم ببینم بین شما عزیزان کسی هست که از این چیزا سر در بیاره ؟ اصلا تو زمونه ما کسی هست که اینجوری زندگی بکنه؟ ( منظورم خودمون هستیم مردم عادی، نه مثلا مراجع تقلید و اینا )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)