سلام

راستش یه مساله تو جامعه ما متاسفانه وجود داره . اونم رابطه دختران مجرد با مرد متاهله. یعنی من فقط میتونم براتون تا شب از ماجراهایی که اطرافم اتفاق افتاده بگم.  از ماجراهایی که یه دختر مجرد یا خانم مطلقه و بچه دار وارد زندگی آقای متاهل و بچه دار شده. از در و همسایه بگیر تا فامیل و آشنا. نمیدونم از کی بگم براتون از زنی مطلقه که وارد زندگی آقایی متاهل میشه و باعث میشه اون آقا بخاطر اون خانم زنشو جلوی بچه هاش کتک بزنه. از زنی بگم که دختر خودش ازدواج کرده اما افتاده دنبال یه پسر خیلی جوون که اون پسر عقد هم بود. از مردی بگم که تو سن ازدواج دخترش از همسرش جدا میشه و میره دنبال یکی دیگه و باعث افسردگی دخترش و نگاه های بد به اون و کاهش شانس ازدواج اون میشه.

الانم که داشتم تو یکی از همین سایتا در مورد یه کرم میخوندم که دیدم یه خانم پست گذاشته پیام یه دختر مجرد و تو گوشی همسرم دیدم چیکار کنم؟!  وقتی اینارو میبینم دلم نمیخواد هیچوقت ازدواج کنم. اگه قراره همیشه استرس اینو داشته باشی که شوهرت یا به اصطلاح مرد کی و کجا و توسط کی فریب بخوره و ... .

داشتم میگفتم فریب. درسته که مرد نباید اون قدر پست باشه و نباید شهوتش به عقلش غلبه کنه که اینطوری زندگی خودشو و همسرشو خراب کنه اما تو تمام این رابطه هایی که خودم از نزدیک دیدم میتونم به جرات بگم در 90 درصد شون خانم بوده که پا پیش گذاشته و رابطه رو شروع کرده.

میخوام بگم ماها به همجنس های خودمون هم رحم نمیکنیم. وقتی ماها خودمون به خودمون رحم نمکنیم تعجبی نداره که جنس مخالف ما رحم نداشته باشه. بخدا من خودم از وقتی این چیزا رو دیدم از صد متری مرد متاهل رد نمیشم نه اینکه حالا با مجردا بگو و بخند دارم منظورم اینه هر قدر جلوی یه پسر مجرد رعایت میکنم ده برابرشو جلوی مرد متاهل رعایت میکنم چون دوست ندارم شیطون زندگی مردم باشم .

اونوقت نمیدونم چرا بعضی از دخترا بی شرمانه میان میگن میدونم متاهله ولی عاشقشم چیکار کنم؟ خدا نگذره از هر کسی که شیطون زندگی مردم میشه . تو رو قرآن شیطون زندگی مردم نشید.
من که واقعا برای ازدواج دلسرد شدم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)