سلام خدمت دوستان

رشته من نقشه برداری هست و امسال به لطف خدا در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خواجه نصیر در گرایش GIS قبول شدم.

چون شهرستان هستم باید لپ تاپ بخرم ( اگه شهر خودمون قبول میشدم از کامپیوتر تو خونه استفاده میکردم )

در رشته ما باید نرم افزارهای سنگین و سه بعدی استفاده کنیم ( مثل اتوکد و سیویل 3D). نمیخوام در حال کار کردن هنگ کنه و اینکه تا چند سال هم نمیخوام عوض کنم . اگه میشه راهنمایی کنید چه مارک لپ تاپ و با چه مشخصاتی باید خرید کنم ؟

همچنین میخوام یه گوشی هوشمند بخرم اینو هم بگم که تا حالا گوشی هوشمند نداشتم و اولین تجربه م هست و اهل گوشی عوض کردن نیستم و تا چند سال نگهش میدارم ( نظر خودم روی گوشی ال جی V20 هست ولی اگه دوستان تجربه ای درباره این گوشی و گوشی های تو این رنج دارن کمک کنند)

درباره خرید گوشی هم لطفا راهنمایی کنید

بودجه خرید لپ تاپ 2 میلیون ( اگه پیشنهاد خوبی تو رنج 1.5 میلیون هم باشه بهتره ) ، بودجه برای خرید گوشی 1.5 میلیون .

پیشاپیش ممنونم از همه دوستان


بیشتر بخوانید ...

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

موقع خرید گوشی به این نکات توجه کنید

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

من میخوام یه گوشی بخرم

تجربیات شما در مورد استفاده از گوشی های +iphon 6 و Samsung a7 2017



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)