سلام
دختری هستم ۲۴ ساله دانشجوی رشته دندانپزشکی شیراز از خانواده ای سرشناس و دارای وضعیت مالی عالی و ظاهر خوب .
پسر خاله ای دارم که ایشون یک سال از من بزرگتر هستن و دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک هستن و هنوز خدمت نرفته و شغلی ثابتی نیز ندارند ولی پسری بسیار مومن و خوش اخلاق که حافظ و قاری قرآن نیز بوده و تو فامیل سرشناس هستن از من خواستگاری کرده اند .

پدر و مادرم جواب نهایی رو به اختیار من گذاشته اند... منم یکم بهش علاقه دارم ولی از اینکه هنوز خدمت نرفته اند و شغلی نیز ندارند به این ازدواج مردد هستم و نمیدونم چیکار کنم .

ضمنا اینم بگم پدر ایشون مهندس هستش و شرکت فنی مهندسی دارن ایشون تقریبا پیش پدرشون تو شرکت کار میکنه و فک کنم میتونن ایشونا از نظر مالی حمایت کنن . چکار کنم بهشون جواب مثبت بدم یا بهشون بگم برن خدمت و شاغل بشن بعد بیان خواستگاری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)