با سلام

دختری هستم ۱۷ ساله که مرجع تقلید ندارم. یعنی دو سال پیش دوستم بهم یکی رو معرفی کرد ایت الله لنکرانی و من همین جوری اونو مرجع تقلید خودم کردم ولی الان متوجه شدم که ایشون فوت کرده ،  از انجایی که نمیشه متوفی رو مرجع تقلید قرارداد میخواستم دوستان یه مرجع تقلیدی که رقص و موسیقی رو جایز میدونه برام معرفی کنن. آخه من خیلی آهنگ و موسیقی گوش میدم و هرگز نمیتونم کنار بذارم . پس یه مرجع تقلیدی میخوام که اینا رو جایز بدونه.

خواهشا هر کی میشناسه معرفی کنه. با تشکر


پیشنهاد:

چطور به مراجع تقلید اعتماد کنم؟

کسی که مرجع تقلید نداره نمازش قبول نیست؟

می خوام مرجع تقلید داشته باشم

برای انتخاب مرجع تقلید چکار باید بکنیم؟

مقلد کدوم مرجع تقلید بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)