سلام

من یه سوالی دارم شاید مسخره کنید ولی راستش من خانمم و 33 سالمه . من نمازم و میخونم روزه میگیرم محجبه و چادریم  کارایی که باید و انجام میدم و همیشه سعی میکنم تا جایی که میتونم خوب باشه ولی مرجع تقلید ندارم و نمیدونم که چجوری میشه مرجع تقلید انتخاب کرد با توجه به اینکه بعضی از علما خیلی سخت گیرن .

میشه اول بگید حالا اگه مرجع تقلید نداشته باشیم چی میشه عیبی داره ؟

دوم : اگه حتما باید مرجع تقلید داشت شما کی رو پیشنهاد میدید که احکامش سخت نباشه
لطفا نگید برو تحقیق کن چون روم نمیشه اگه واجبه حالا برم از کسی بپرسم که کی بهتره و احکامش راحت تره که ادم اذیت نشه چون تا الان عقیدم این بوده که هر کاری و از نماز و روزه تا کمک به بقیه رو باید تا اونجایی که میشه به بهترین نحو انجام داد .

الان شما راهنمایی کنید که کی احکامش اسون تره اخه بعضیا حتی گوش کردن به موسیقی رو حرام کردن که من قبول ندارم  و گوش کردن به موسیقی رو دوس دارم.

حالا میشه لطف کنید راهنمایی کنید
ممنون


پیشنهاد:

چطور به مراجع تقلید اعتماد کنم؟

یه مرجع تقلیدی که رقص و موسیقی رو جایز میدونه معرفی کنید!

کسی که مرجع تقلید نداره نمازش قبول نیست؟

می خوام مرجع تقلید داشته باشم

برای انتخاب مرجع تقلید چکار باید بکنیم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)