سلام به همگی

راستش من سوالم بیشتر کنجکاویه ،  اینکه بعضی ها رو وقتی میبینم تو مهمونی میگم چه موهای پرپشتی دارن همونارو وقتی تو حالت عادی میبینم موهاشون معمولیه . خواستم ببینم شما نظرتون چیه اونا به موهاشون چیز خاصی میزنن یهوویی پرپشت میشه ؟

چون من موهام معمولیه ، یعنی کم پشت شده اگه راهی دارین که خودتون نتیجه گرفتین بگین دوس دارم موهام پرپشت بشه چون کلا موهام کم شده .


بیشتر بخوانید ... :

تجربیات شما در مورد مزوتراپی مو

دوست دارم موهام پرپشت بشه

آمپولی که برای پرپشت شدن موی سر تزریق میشه اسمش چیه ؟

چیکار کنم که موهام هم پرپشت بشه هم بلند

دخترم و موهای جلوی سرم کم پشته

تجربیات شما در مورد راه های تسریع رشد مو

راهکار های طبیعی برای شفافیت و رشد مو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)