سلام
دختر 20 ساله ای هستم که به مجری شدن علاقه دارم بخاطر مسائل جذابی که باهاش رو به رو میشی و به نظرم یه مجری باید خیلی اهل مطالعه باشه و اطلاعات کسب کنه که این خیلی خوبه و خب دیده شدن هم قسمتی از دلایل جذب من به این حرفه است  .
اما نمیدونم چیکار کنم؟ کجا برم ؟ کلاس باید برم ؟ اصلا امکانش هست به تلویزیون راه پیدا کنم؟ یا همش پارتی بازیه؟
دوست دارم در کنار درسم بتونم به این ارزومم برسم

مرتبط با رشته هنر:

در هنر باید سراغ چه کاری یا چه کسی برم که بتونم پیشرفت کنم؟

صنایع دستی، هنر اسلامی یا مرمت آثار باستانی؟

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

کدام رشته هنر بازار مناسب تری داره؟

آینده شغلی رشته های هنر چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)