سلام

من مشکلی دارم که این مدت داره خیلی آزارم می ده و نمی ذاره درست تمرکز کنم برای کنکور . من متولد نیمه دوم 78 ام ولی هر کی منو می بینه میگه خیلی بیشتر می خوره مثلا 24 25 انگار اصلا بهم نمی خوره دبیرستانی باشم خیلی اعصبام خورده از این موضوع .

من قدم بلنده 176 و حدود 70 کیلوم تپلم ولی چاق نیستم ورزش می کنم ولی صورتم تپله مال اونه؟ مامانم میگه مال قدته بعدا که 20 سالگی رو رد کنی دیگه سنت بیشتر نمی زنه . کسی راه حلی می شناسه که استفاده کنم مثلا چه جوری لباس بپوشم؟ اخه یکی از دوستام می گفت تو زنونه لباس می پوشی دخترونه لباس بپوش من نمی دونم چطوری ؟ در ضمن دخترم


مرتبط:

دختر باش یعنی چه؟

می خوام ازدواج کنم در حالی که نمی تونم دخترونه رفتار کنم

خیلی از دوستام میگن درشتی، دخترونه نیستی

جسم دخترونه دارم و روح پسرونه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)