سلام

یک دختر بیست ساله هستم که از وضع حجابم ناراضیم . قدم ۱۶۳ و وزنم حدود ۶۷ , متوسط رو به تپلیم.. صورتمم تپله و سفید پوستم اینا رو گفتم که برای انتخاب نوع مانتو و روسری یا چادر کمکم کنین بخصوص خانمای گل باحجاب , از شنیدن نظر آقایون و سایر خانم ها هم خیلی خوشحال میشم.پیشاپیش ممنونم.

حجاب من یک مسئله کاملا ذاتیه و اصلا ربطی به دین نداره یعنی خودم دوست دارم باحجاب باشم و زمانی که کسی به موهام یا اندامم نگاه میکنه اذیت میشم.و نسبتا مذهبی هستم.

میخوام محجبه باشم حالا یا با مانتو یا با چادر اما خیلی شیک و با کلاس هم باشه, اهل آرایش هم نیستم اما از شلختگی خوشم نمیاد ولی نمیدونم چجوری؟

میشه راهنماییم کنین با توجه به تپل بودنم و قدم و تپل بودن صورتم چجوری مانتو خوب یا حتی چادر خوب بپوشم که هم محجبه باشه هم شیک . 


مرتبط :

ظهور چادری های آنچنانی پولدار با آرایش غلیظ و موی نمایان

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

دیدگاه شما در مورد دخترای چادری ساده، شیک و معصوم

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

چادر پوشیدن و آرایش کردن

آرایش یه دختر چادری چه مشکلی داره ؟!

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

نقش تیپ و ظاهر، چادر بعنوان تفکر و تفاوت فرهنگی در ازدواج

چه مدل چادری بهم میاد ؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)