سلام بر تمام کاربران فعال و خوانندگان خاموش وبلاگ خانواده برتر

من یه شعر برای دوستان گل گفتم که میخواستم اگه قابل باشه اینجا برای دوستان بگم ان شاء الله که دوست داشته باشید .

سلام ای کاربران سایت برتر         شمایید از همه عالم سرتر
شمایید مظهر پاکی و هستی
         وجود نازتان از عرش فراتر
کلام نابتان زیبا و جذاب
         سرشت پاکتان ازخوبان سزاتر
من هستم خاک پای تک تکتان
         که پرچم هایتان از اسمان بالاتر

میدونم شعری که گفتم خیلی بی ارزش تر از وجود مبارکتان هست ولی پیشکش وجود نازنین همتون .

انشاء الله سال جدید که در راه دارید شروعی باشد بر هرچیز خوبی که میخواهید

"ارادتمند همه شما علی جون "


مرتبط:

گوشه دنج میخانه نتوان برد، آن گنج امانت که در نزد تو باشد

نظر و عقیده شما درباره این شعر چیه؟

معرفی کتاب شعر "اقلیت"

میخوام کتابچه ی شعرم رو آتیش بزنم...

گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود

عشقی که تو شعرهای سعدی و مولانا و شهریار میخونیم خیالیه؟

شعر خسته ام مثل ... از سیمین بهبهانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)