سلام

 امروز در یکی از سایت های پاسخ به مسائل دینی یکی از پست ها مربوط به دختری بود که قبل ازدواج رابطه جنسی نا مشروع داشته و از باکرگی خارج شده و الان قصد ازدواج دارد و کمک خواسته و جواب اینگونه است:

هرگز لازم نیست درباره آنچه اتفاق افتاده است، به خواستگار چیزی بگوید . اگر چیزی نگوید و عقد خوانده شود ،عقد صحیح است و باطل نیست، ولی اگر عقد بر مبنای باکره بودن دختر خوانده شود و شوهر بعدا بفهمد که باکره نبوده، به نظر بعضی از مراجع ( نه همه مراجع ) معظم تقلید حق فسخ عقد را دارد. اما معمولا شوهر متوجه نمی شود .اگر هم متوجه شود ،نمی فهمد علت کار چه بوده است ،چون بعضی از دختران به طور مادر زاد باکره نیستند . بعضی در بچگی بکارت را از دست می دهند . بعضی در تصادف بکارت شان زایل می شود. پس ممکن است شوهر اصلا متوجه نشود و یا متوجه شود، ولی چیزی نگوید . اگر سوالی داشته باشد، دختر می تواند به گونه ای از سرش باز کند . از طرفی دختر اگر برایش ضرورت داشته باشد که باکره باشد ،می تواند قبل از شوهر کردن با مراجعه به دکتر متخصص بکارتش را ترمیم نماید .

در هر صورت به یاد داشته باشد که هرگز به شوهر یا کسی دیگر نگوید که قبلاً با کسی دیگر ارتباط جنسی داشته‌ است. نظر شما چیست؟ ایا درست است که شوهرش نمیفهمد؟

"محمد"


مرتبط با باکره نبودن خانم برای ازدواج:

پسر مورد علاقه م میگه باکره نبودنت برام نیست، بعدا پشیمون نمیشه ؟

اگه بعد از ازدواج بفهمم که زنم باکره نیست چکار کنم؟

رد کردن خواستگار به دلیل نداشتن پرده بکارت

چرا پسرها دنبال دختر باکره میگردن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اعتراف در جلسه خواستگاری ! (۲۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه) پرده بکارت (۲۴ مطلب مشابه)