سلام و عرض ادب

من دختری هستم محجبه با پوشش چادر و بیست و هشت ساله و مجرد . من عادتی که دارم اینه که تمایلی ندارم توی تاکسی کنار مرد نامحرم بنشینم و حتی شده که یه جای خالی بوده  ولی چون باید کنار یه پسر جوان بنشینم ترجیح میدادم  ماشین بعدی رو سوار شم . شاید گاهی مجبور شدم سوار شم ولی خیلی بهم سخت گذشت و راحت نبودم .

حتی توی دانشگاه هم که دانشجو بودم معذب بودم صندلی بغل دستِ یه دانشجوی پسر بنشینم . البته این نکته رو متذکر شم که هیچ دشمنی و تنفری نسبت به پسران و جنس مذکر ندارم ولی نسبت به نامحرم این گونه هستم . میخوام بدونم آیا این کار من زیاده رویه یا درسته ؟
به نظرم آقایون از این رفتار من خوششون نمیاد یا بعضا منو یه دختر دگم میبینن. نظر شما چیست ؟

ممنونم


مرتبط:

آقای عزیز، وقتی میگن توی تاکسی جمع تر بشین چرا بهت بر میخوره؟

در تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)