حس می کنم از ۲۰ تا ۳۰ سالگی زندگی نکردم، به عنوان یه دختر ۳۵ ساله مجرد می خوام بگم دیگه از دنیا خسته شدم.

از وقتی بدنیا اومدم فقط شاهد فقر و دعوای پدر ومادرم بودم . مدرسه می رفتم درس خون بودم . آینده رو دوست داشتم. تو دبیرستان مثل بعضی از دخترهای اطرافم دوست پسر نداشتم. حتی با یه پسر سلام علیک  هم نداشتم .

همه اینها گذشت. با فقر و بدبختی رفتیم دانشگاه پیام نور اون جا هم اصلاً کلاس نرفتیم .خبری نبود. بیشتر دلم می خواست پول داشته باشم .تا لباس بخرم . امّا کار نشد برام تا ۳۰ سالگی. 

حس می کنم از ۲۰ تا ۳۰ سالگی زندگیم اصلاً انگار وجود نداشته. خیلی خسته ام از زندگی، یه ماه پیش هم عاشق یکی شدیم اون هم نشد برامون واقعاً دیگه انگیزه ای ندارم . از وقتی طرف هم دیدم میگم کاش اصلاً ندیده بودمش .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)