سلام دوستان

من یه چند وقتیه دارم به یه مسئله ای خیلی فکر میکنم... میخوام برای پلیس شدن اقدام کنم. اینم بگم که من یه دختره ۱۸ ساله هستم. کنکور امسال رو ندادم چون اصلا پدرم اجازه نمیده برم دانشگاه ( بنا به دلایل مزخرفی).

نمیخوام بیکار الاف بشینم تو خونه و عمرمو هدر بدم. هر چند که همین الانشم دارم هدر میدم. توی اینترنت یه خورده راجب چجوری برای پلیس شدن و وارد شدن به دانشگاه علوم نظامی اقدام کنیم سرچ کردم. اما چیز زیادی متوجه نشدم فقط فهمیدم کنکوریه. اما نمیدونم اگر کنکور بدم باید رتبم چند بشه؟!  چه درسایی رو باید بخونم؟! از کی شروع کنم به خوندن؟! نیمه متمرکز بودن این رشته رو هم متوجه نشدم! یعنی چی نیمه متمرکز؟!

دوستان میخوام برام سیر تا پیاز پلیس شدن رو توضیح بدید. از کی اقدام کنم و چه جوری اقدام کنم . اصلا چیکار کنم؟! خیلی ممنونتون میشم اگر برام توضیح بدید واقعا کمک بزرگی بهم میکنین .


مزایا و معایب استخدام در نیروی انتظامی:

مزایا و معایب استخدام در نیروی انتظامی چیه ؟

در نیروی انتظامی نه تعطیلی معنی داره و نه ساعت کاری

مزایا و معایب استخدام در ناجا از زبان فرزند یک بازنشسته ناجا

معایب استخدام در نیروی انتظامی از زبان کسی که دو سال خدمت کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)