سلام

بچه آخر خانواده هستم و همون طور که می دونید، ته تغاری ها بیشتر مورد توجه هستند. یه جورایی با عزت بزرگ شدم. آدم درون گرایی هستم و تا الآن که ۲۳ سالم شده کمتر بیرون رفتم. تا حد زیادی مغرور هستم. دو سه تا دوست اصلی بیشتر  ندارم. 

الآن هم دارم لیسانس شیمی می خونم. می خوام بعد سربازی با لیسانسم برم توی نیروی انتظامی. خواستم بدونم که مزایا و معایبی که این شغل داره چیه!؟ چی بدست میارم و چی از دست میدم!؟ خیلی‌ها میگن طرف بهتره اول سربازی بره و بعد بره نظام و خودم تصمیم قطعی دارم بعد خدمت برم.  

سوال بعدم اینه که؛ 

با توجه به شرایطم رفتنم چطوره!؟

مزایا و معایب استخدام در نیروی انتظامی:

در نیروی انتظامی نه تعطیلی معنی داره و نه ساعت کاری

مزایا و معایب استخدام در ناجا از زبان فرزند یک بازنشسته ناجا

معایب استخدام در نیروی انتظامی از زبان کسی که دو سال خدمت کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مشاغل نظامی (۱۴ مطلب مشابه)