سلام دوستان

من یک دختر ۲۸ سالم . یک  برادر تنی دارم از خودم کوچیکتر اما هیچ کس از وجود ایشون خبر نداره و به دلایلی پنهان شده این موضوع از همه. بغیر از اقوام و دوستان قدیمی که از جریان زندگی خانواده من خبر دارن.

حالا مشکل اینجاست که در مواردی که برای ازدواج پیش میاد من نمیدونم که باید راستشو بگم یا نه. اگر راست بگم که خب برای همه سواله این برادر کجاست؟ چرا با شما نیست؟ چه ایرادی داشته که پنهان کردید از همه ؟ ( البته هیچ مشکلی نداره برادرم. خیلی هم خوبه فقط من خودم بعد از ۲۰ سال یواشکی پیداش کردم). اگر راستشو نگم ( که نظر مامانم اینه که حقیقتو نگم اما من مخالفم ) که خب ماه پشت ابر نمیمونه و دوست ندارم به دروغگویی متهم بشم.

خودم از دروغ بدم میاد بنابراین برای دیگران هم نمیپسندم. یه راه دیگم هست که اگر کیسی نهایی شد بگم بهش. بعد موندم به خانوادشم بگه یا ازش بخوام پنهون کنه؟

بخدا موندم چیکار کنم؟ بخاطر این مسئله من موارد ازدواجم رو رد میکنم. میترسم از چیزایی که ممکنه پیش بیاد. لطفا راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)