سلام
من خانمی هستم که نظر آقایون در پست "خانمتون چه رفتاری باید بکنه که ازش راضی باشید؟" رو خوندم ولی بعضی قسمتاش برام سوال پیش اومد فک میکنم تناقض داره مثلا نظر آقایون رو دوباره مینویسم مقایسه کنین:

زنی که خودشو دست کم بگیره و اعتماد به نفس نداشته باشه نمیتونه جذاب باشه برای شوهرش ...

اگر بخوام نظر خودمو بگم که مطمئن هستم اکثر مرد ها هم همینطور هستند اینکه؛
سر خودتون رو را شلوغ کنید. طوری نشان ندید که انگار نشستید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید حتی اگر واقعاً اینطور هستین، نمیدونم سرتون رو با چیزای مختلفی گرم کنید با دوستا معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.البته همسر یا نامزدتون بدونه که سرتون شلوغه و چ فعالیت هایی دارین.

اینکه نشان ندید که اذیت میشین. به نظرم اشتباه بزرگیه ک خانم‌ها انجام میدهند که مدام شکایت می‌کنند ک چرا دیشب دیروز فلان موقع به من زنگ نزدی؟ اینجور سوال‌ها به جای اینکه باعث بشه بیشتر دوستتون داشته باشه فقط اونو دورتر می‌کنه ... این اشتیاق اگه تو وجود خودش بوجود بیاد پایداره

اینکه احساس خوبی نسبت به خودتون داشته باشید. لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتون می‌اید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در چشم شوهرتان هم جذاب خواهید بود.

****
استقبال کننده خوبی باشه و خودشو مشتاق نشون بده؛ همیشه وقتی از سرکار برمیگردم  باید با یه لبخند ملیح و گوگولی مگولی ازم استقبال کنه و بپره تو بغل من و یه بوس هم بهم  بده. با اینکارش نشون میده که چقدر انتظار منو میکشیده و چقدر اشتیاق داشته من و ببینه.

تو آرایش کردن نظر منو جویا بشه. بعضی وقتا هم ازم بخواد من خودم آرایشش کنم. تو خرید لباسهاش سلیقه منو در نظر بگیره.
 
غر زدن ممنوع نیست. شاید واستون جالب باشه اما من زن رو با غر زدنش دوس دارم.
***

زن خوب زنیه که غر نزنه....الکی بهونه گیری نکنه.....
غرررررر نزنیییییید خصوصا وقتی از سرکار میاد. من خودم حاضرم تو کوره آجر بسوزم ولی غر نشنوم

اهل غرغر و مقایسه کردن هم نباشه ...

همیشه وقتی از بیرون مثلا از سرکار برمیگردم یه لیوان شربت بیاره!!!

 شوهرش که از سرکار اومد براش نوشیدنی و میوه بیاره

***
ولی من شنیدم بعضی اقایون میگن چرا شربت آوردی ؟ مگه نمی بینی تازه از سرکار اومدم ..ناهار و بیار میخوای اشتهامو کور کنی سر ظهری با این شربت آوردنت؟!

من فانتزی های آقایون رو که خوندم با خودم مقایسه کردم خیلی فرق میکنه مثلا آقایون دوس دارن خانمشون براشون برقصه ولی من از رقص بیزارم و ...
***
رقص؛ باید واسم برقصه. بلد نیستم و این حرفا هم نداریم. باس برقصه، همینه که هست.

خب اینایی که بچه ها گفته بودن + اینکه بعضی آقایون دوست دارن ازشون پول بخوای.. و حتی جز فانتزیاشون بود ولی بعضی آقایون متنفر بودن یه بار شنیدم یکی از خانمش تعریف میکرد وقربون صدقه ش میرفت ومیگفت پس از 13 سال زندگی تا حالا از من چیزی نخواسته نگفته پول بده خودم به زور براش لباس میگیرم که بپوشه ..یکی میگه مگه مرد عابر بانکه ...یکی فانتزیش اینه که بازنش بره خرید لباس ونظر بده که خانمش چی بپوشه یکی دیگه میگه نه زن باید به سلیقه خودش شک نکنه ومدام از مرد تایید و اطمینان واسه کاراش و پوشش نخواد

هیچ معلومه چه خبره؟ البته یه سری چیزا دستگیرم شده ولی میخوام مطمئن بشم. لطفا آقایون بگن کدوم یکی از خواسته هاشون سلیقه ای هستش وکدوم یکی ارزشی!

ممنونم از توجهتون

mahi982

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)