من با آقایی ۵ ساله برای ازدواج در ارتباطم.
خیلی تو این پنج سال تلاش کردم و سختی کشیدم برای رابطه مون. دوستش دارم و با تمام وجودم بهش وابسته هستم ایشون هم قصدشان ازدواج هست.

من دیابت دارم وقتی ایشون رفت در مورد مریضی من با دکتر مشورت کرد کلاً از ازدواج باهام پشیمون شد و گفت ممکنه بچه‌ی ما معلول بشه یا سالم بدنیا نیاد.

می گه درست نیست ازدواج کنیم چون دکتر بهش گفته خانم دیابتی ممکنه برای بچه دار شدن به مشکل بخوره و کلیت ذهنیتش رو خراب کرده.

الآن من باید چه کار کنم چه طوری راضیش کنم برای ازدواج. اگه شما جای من بودید چه کار می‌کردید یعنی من چون قند دارم الآن باید از کسی که عاشقش هستم چشم پوشی کنم؟ خواهشاً بگید اگه جای من بودید چه کار می‌کردید چی به طرف می‌گفتید که راضی بشه
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)