سلام

من یه دختر 21 ساله هستم. حدود 7 ماه با آقایی به قصد ازدواج در ارتباط بودم قرار بود تابستونی که گذشت بیان خواستگاری ولی خونوادش شدیدا مخالفت کردن و این آقا به ظاهر عاشق دست کشیدن.

الان سه ماهه که بخاطر مخالفت خونوادش ازش جدا شدم و تو این سه ماه گه گاهی پیام میداد که از احوالم باخبر شه. راستش تو این سه ماه خیلی عذاب کشیدم تا همین دو سه هفته پیش هر شب عکساش و نگاه میکردم و گریه میکردم . الان توبه کردم و واقعا دیگه نمیخوام پسری رو این شکلی تو زندگیم راه بدم و از خدا خواستم کمکم کنه و الان آرامشم خیلی بیشتره.

یه بار بهش پیام دادم دارم ازدواج میکنم و گفت به سلامتی!!! فکرشو بکنید.. حالا دیگه مطمعنم که خونوادشو راضی نمیکنه و نمیاد!! الان میخوام به خودم و زندگیم فکر کنم و قراره چند روز دیگه خطمو عوض کنم .

الان سوالم از شما اینه که چون من یه اشتباه کردم تو زندگیم و چند ماه با این آقا بودم نباید انتظار داشته باشم که یه همسر خوب نصیبم بشه؟ البته من توبه کردم و امیدوارم خدا کمکم کنه از توبم بر نگردم .

بعدم اینکه از کی خواستگار راه بدم ؟ باید چند وقت از این رابطه گذشته باشه که یه آدم جدید و بعنوان خواستگار بپذیرم؟ ( البته الان خواستگار درست حسابی اصلا ندارم ولی کاره دیگه... )

مرسی از اینکه واسم وقت میزارید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)