سلام

من 1.5 ساله عقد کرده ام و به خاطر برخی مسایل 6 ماه دیگه قراره برم سر خونه زندگیم.

احساس میکنم خیلی گرمم و همسرم سرده. البته قبل ازدواج با کسی رابطه نداشته . در هفته 2 یا 1 بار همدیگه رو میبینیم ولی همسرم با اینکه خیلی مهربونه زیاد سمتم نمیاد. وقتی هم ازش میپرسم که با هام مشکلی داره میگه نه. اصلا هم باهاش رودربایستی ندارم. چند روز پیش ما سکس کامل داشتیم ولی خیلی بد بود درد زیادی کشیدم و اصلا کاری به غیر از دخول نمیکرد. حتی همون موقع گفتم منو یکم تحریک کن تا دردم کم بشه اما گفت مثلا چیکار کنم و کاری نکرد.

منی که در روز کلی به سکس فکر میکردم تو این چند روزه اصلا دیگه بهش فکر نمیکنم. و احساس میکنم کار بیهوده ای هستش.

بهش گفتم اطلاعاتتو ببر بالا اما میگه تجربه کمکمون میکنه خودش درست میشه. در ضمن بابت صحبت در مورد مسائل جنسی با دیگران و حتی خرید وسائل پیش گیری ادم خجالتی هستش.

چی جوری راضیش کنم اطلاعاتشو ببره بالا؟ خودم براش کتاب میخرم و مقاله پیدا میکنم اما رقبتی به خوندنش نداره.

کمکم کنید