سلام دوستان

راستش میخوام با شما درد و دل کنم و حرف هاتون رو راجع به این مسئله و حالات روحیم که در حال حاضر تو این شرایط هستم بدونم تا شاید مثل همیشه که نظرات دوستان رو میخونم آرومتر شم و شرایط روحی بهتری پیدا کنم.

چند روزیه حال و حوصله ندارم ،حتی امروز که حوصله نداشتم ناهار بخورم و تا به الانم ناهار نخوردم و خشن و عصبی شدم یه دلیلش عادت ماهیانه ست . اما بگذریم که از این مورد تکراری که اکثر خانم ها واسه شون پیش اومده.

یه مسئله دیگه اینه که با هر کس که برخورد میکنم و میبینم رفتارش باب میلم نیست قطع رابطه میکنم. یه مورد دیگه اینه ۶ ماه از سال ۹۷ گذشت من هنوز به اهداف امسال نرسیدم . به جز یه مورد. و یه هدف دیگه ام که فعلا تو مسیرش قرار گرفتم اون طوری که باید و مد نظرمه بهش نرسیدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)