سلام دوستان .

من چند ماهی هست عقد کردم  و قراره به زودی برم سر خونه زندگیم . تنها مشکلم عروسیمه . خود من معتقدم عروسی های الان جدا از استرس و خستگی بیش از حد خیلی هزینه داره . از دسته گل و آرایشگاه گرفته تا هتل و شام و آتلیه و ..
برای همین نظر خودم این بود که به جای عروسی یه جشن خیلی ساده فقط با اقوام درجه یک بگیرم و به جاش با پولش خونه بریم ،  یا پس انداز کنیم برای آینده .
همسرم آخه وضعش معمولیه و دلم نمیاد برای مخارج عروسی اذیت شه . به اندازه کافی نگران خونه و ... هست و عروسی ممکنه همه پس انداز هاش رو بگیره .
همسرم هم اول گفت نه تو دختری و دلت عروسی میخواد و به خاطر من نگو نه . اما  وقتی دید  واقعا من مصممم اونم خوشحال شد و گفت  موافقه .

خانواده همسرم هم موافق اند و این وسط تنها مشکل خانواده خودمه . تک دخترم و پدرم خیلی معتقد به آبرو و این حرفاست . میگه زشته من کلی دوست و فامیل دارم و همشون روم حساب باز میکنن و اونوقت عروسی نگیرید فکر میگن مشکلی بوده و شوهرت وظیفشه هزینه عروسی رو بده و. از این حرفا .!
هر چی میگم پدر من ربطی نداره . مردم بذار بگن . آبرو که به این چیزا نیست قانع نمیشن . مامانم که همین طور .
خواستم بپرسم به نظرتون چه جوری پدرم رو قانع کنم و راضی بشه ؟
ممنونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)