سلام

من 26 سالمه و مجردم. تازگی با آزمایش های فراوون متوجه شدم که دچار یائسگی زودرس شدم.

سوال من اینه که این موضوع رو چطور با خواستگار یا نامزد درمیون بذارم؟ سخت نیست گفتنش واسم, اما نمیدونم چه فکری پیش خودش میکنه. میشه آقایون هم جواب بدن
راستش وقتی موضوعو از دهن دکتر شنیدم شوکه شدم. اون موقع هیچ سوالی به ذهنم نرسید که ازش بپرسم. فقط اینکه دکتر گفت وقتی خواستی بچه دار بشی باید از لقاح مصنوعی استفاده کنی, یعنی باید اسپرم همسر آیندم با تخمک یه خانم اهدا کننده تو محیط آزمایشگاهی لقاح داده بشه و بعد به بدن من انتقالش بدن.

کلمه لقاح مصنوعی خیلی واسم سنگینه, تحمل هضمشو ندارم واقعا. البته یه چیز دیگه هم گفت خانم دکتر. گفت میتونی دارو با دوز بالا واسه ساختن تخمک خوب استفاده کنی اما احتمال ساختن تخمک خوب واسه بدنم خیلی کمه و ممکنه این راه واسم نتیجه ای نداشته باشه.

بهم ریختگی پریودم هم شروع شده.گاهی دو ماه میگذره و از پریود خبری نیست, که این خودش یکی از علائم یائسگیه.

البته فکر نکنین با یه بار ازمایش متوجه شدم,نه تا حالا سه بار تو سه تا آزمایشگاه مختلف آزمایش دادم و جواب هر سه تاشون یکیه و اونم یائسگی زودرسه. و سه تا خانم دکتر همینو بهم گفتن.

حتی آزمایش ژنتیک هم دادم اما گفتن مشکلت ژنتیکی نیست.حالا به نظر شما من چجوری این موضوعو به خواستگار یا نامزد بگم؟ اصلا باید زمان خواستگاری بگم یا ابتدای نامزدی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)