سلام دوستان

من یه سوالی دارم و میخوام یه مشورتی بهم بدین که بسیااااار اهمیت داره تو این روزا برام یعنی هر لحظه ممکنه اشتباهی بکنم و بعدا بشیمون بشم.  

من یه دختر ٢٠ ساله ام که یه مدته توی دانشکاه با یه اقای ٢٤ ساله اشنا شدم. دو بار به اتفاق یه سری از دوستان ناهار و با هم خوردیم و تو این مدت ایشون خیلی به من توجه نشون میدن جوری که همه متوجه علاقشون بهم شدن.
این اقا امروز داشتن باهام صحبت میکردن و از یه طرف میگفتن تا به حال با کسی نبودن و خوششونً نمیاد از این روابط ولی میگفتن توی خانوادشونً کسی زودتر از ٢٧ سالکی نباید ازدواج کنه بنابراین دلش نمیخواد کسی که دوست داره رو از دست بده.
دلیل اینکه نمیتونن الان ازدواج کنن هم اوضاع کاریشونه. راستش این اقا واقعاااا به شددتتت به دلم نشستن جون از لحاظ فرهنگی و اقتصادی و ظاهری اولین نفری هستن که به ما شباهت دارن.
میدونم همین روزا بهم پیشنهاد اشنایی میدن و با صحبت هایی که کردن متوجه شدم زمان میبره تا اوضاع شرکتشون خوب شه و بتونن ازدواج کنن البته اوضاع مالیشون عالیه اما برای خانوادش شغل خودشون مهمه و اینکه سنش بره بالاتر. 

واقعا نمیدونم چیکار کنم که هم وارد دوستی و اینا نشم هم ایشون و که واقعا از هر لحاظ مناسبم هستن رو از دست ندم. بهشونم گفتم که اهل دوستی نیستم اما خب فکر نمیکنم فعلا مساله دیگه ای تو سرشون باشه.
البته بارها گفتن که یه زمانی وارد این روابط بشن فقط و فقط به قصد ازدواج . خواهشا یه سیاستی حرفی چیزی یادم بدین که هم ایشون رو حفظ کنم هم خودم لطمه نبینم .
مرسی


بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)