سلام 
جوانی هستم 30ساله.مجرد.و لیسانسه.
تا حالا خواستگاری نرفتمه.
اصلا علاقه ای در وجودم برای ازدواج نیست.
با اینکه میدونم گرم مزاجم هستم.
توی خونه تمام کارهای خودم رو خودم انجام میدم 
پخت و پز دخت دوز  و حتی شستن ظرف و لباس و ...
توی رشته ام هم کلی اطلاعات خوب دارم و میتونم از هر نظر کمک حال اطرافیانم باشم.
با جنس مخالف هم اصلا که نگم و ارتباطم کمه.
اگر هم ارتباطی باشه اصلا شاخکهای عشقیم حساس نمیشن.
و جوری با خانمها برخورد میکنم که اونا فک میکنن من متاهل هستم
برخوردی راحت و متعارف باهاشون دارم.
در مورد روابط جنسی دختر و پسر و تمامی مراحل قبل و بعد از ازدواج هم اطلاعات خوبی دارم.
الان مشکلم اینه 
چرا من از کسی خوشم نمیاد
همه بهم میگن وقتشه دونفر بشین و...
دقیقا هم میدونم چه معیارهایی دارم و چی میخوام 
ولی برام زندگیم مجردیم مهمتره.
من خود ساخته بار امدم و احتیاج به زن نداشتمه تا الان 
و همش به خودم میگم اگه کم اوردم میرم صیغه میکنم و از این حرفها 
ولی واقعا از رابطه جنسی خوشم نمیاد با اینکه گرم مزاجم.
خوشبختانه از مضرات خود ارضایی هم از همون بچگی بنا به مطالعاتم اگاه بودم و چنین مشکلی نداشتم.
الان بگید من چکار کنم؟؟
البته بگم به هدف هایی که توی زندگی داشتم تا الان که نرسیدم و شاید ازدواج هدف پنجم یا ششم من باشه و اصلا در اولویت نیست!!
اینو هم اضافه کنم عاشق شدن چطوریه؟؟
باید توی چشمای دخترا یا به بدنشون نگاه کرد که شیفته شون شد؟؟
یا اینکه یه مدتی دختری رو تحت نظر داشت و دید چطوری میره میاد چه اخلاق و حیایی داره و چه خوبی هایی داره و ...
اگه اینطوری باشه من خیلی دختر خوب و پاک دیدم ولی حسی بهشون نداشتم 
و البته چندتا هم دیدم که نسبت بهشون حس جنسیم اکتیو میشد و چون میدونستم علاقه از روی هوسه پیگیر نشدم. بنظرتون اشتباه کردم؟


بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)