سال‌ها پیش (حدوداً ۵ سال) با یک آقا آشنا شدم و خب از طرف اون شخص رد شدم. بعد از اون خیلی افسرده و عصبی شدم و اعتماد به نفسم رو به خاطر اینکه کسی که طرد شده من بودم از دست دادم ولی تا الآن هم نتونستم فراموشش کنم و هر روز آخرین بازدید اکانت اش رو چک می‌کنم مطمئنم اون هم این موضوع رو فهمیده که چک اش می‌کنم. 

الآن واقعاً خسته شدم از این چک کردن‌ها و فکر کردن‌های بیهوده، نمی دونم چطور از فکر کردن بهش خلاص بشم و زندگیم رو بکنم چون رسماً پنج ساله زندگی ندارم و احساس می‌کنم پنج سال از عمرم هدر رفته. صمیمانه ازتون خواهش می‌کنم کمکم کنید ممنونم.
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)