سلام دوستان
من دختری 18 ساله هستم. پسر دایی من که 30 ساله هستن خواستگار منه. منو ایشون مدت زیادی هستش که بهم علاقه مندیم و خیلی تفاهم و تشابه داریم و اختلاف سنی برامون مهم و مشکل ساز نیست .

ولی مطمئنا به محض اینکه من جواب مثبت بدم دوست و فامیل و آشنا منو سرزنش میکنن ولی واقعا خیلی هم رو دوست داریم و با هم هماهنگیم . درخواستی که از شما داشتم این بود که کمکم کنین چطوری در مقابل دیگران از عشق و انتخابم طرفداری کنم و یه موضوع دیگه اینکه  نیمی از فامیل با این انتخاب باهام قهر میکنن . چجوری با آنها رفتار کنم ؟
مرسی از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)