سلام

برای من خیلی جالبه که اون پسرهایی که در یک نگاه عاشق میشن و سریعاً هم خواستگاری می کنن در اکثر مواقع دختره و خانواده ش خیلی پولدار تر از پسره از آب در میان و نهایتاً پسر رد میشه. (مشابه پستی که اخیراً گذاشتن) 

بعد ما دخترهایی که از نظر مالی معمولی هستیم هیچ وقت چنین اتفاقی برامون نمی افته و باید از هفت خوان رستم بگذریم تا پسره افتخار بده و بیاد خواستگاری.

به نظر شما هیچ ارتباطی بین این دو مقوله  وجود نداره؟ 

ما هم ترم پایینی بودیم، دانشجو بودیم و الآن هم تو اجتماع هستیم ولی خبری از خواستگار متناسب نیست و اون هایی هم که میان یه جورایی طاقچه بالا می ذارن. هر کسی جلو میاد قصدش فقط و فقط دوستیه.

فکر نکنید زشتم یا عیب و ایراد دارم یا آدم کمی هستم که دارم این رو میگم چون اگر این‌جوری بود کلاً هیچ پسری سمتم نمی اومد.

 من حتی از یه آدم معروف و خیلی پولدار پیشنهاد دوستی داشتم (که این جور آدم‌ها با هر کسی ارتباط نمی گیرن)  ولی تعداد خواستگارانم تو یک سال  همیشه عددی بین صفر و یک بوده.

لطفاً به این سوال مهم پاسخ بدید: 

 چه چیزی باعث میشه پسرها به بعضی دخترها فقط به دید یک معشوقه نگاه کنن نه یک همسر مناسب؟  

آرکتایپم آفرودیته و mbti هم ESTJ 

به خودم می‌رسم، چهره ام جوریه که تو خیابون میرم حسادت دخترها رو تحریک می‌کنم و اکثر نگاه‌ها سمت منه. قبلاً می خواستم مدل شم.

منتهی اگر اون پسرهایی که خودم باهاشون قطع ارتباط کردم کنار بذاریم در بقیه موارد  همیشه طرف مقابل از ادامه دادن باهام طفره میره.

 فعلاً تصمیمی برای ازدواج ندارم ولی می خوام بدونم چرا هیچ کدوم از روابط دوستیم به خواستگاری منجر نشده. (لطفاً نگید که اکثراً این‌جوری نیست) 

دیگه داره خیلی اعصاب خرد کن میشه که دوست پسرم BMW داشته باشه ولی خواستگاری که با منت می خواد بیاد پژو پارس. 

که اونم اگر جواب مثبت بدی پیگیری نمی کنه و دود میشه میره هوا! 

دلم می‌خواست روابط آزاد رو انتخاب می‌کردم که دیگه ناراحت نباشم ولی انگار نمی تونم، ممنون میشم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)