سلام به همگی

اول از همه اجازه بدید که بگم من یه دختری هستم فوق العاده دل رحم و حساس و دلم نمی خواد کسی از دستم کوچک ترین ناراحتی داشته باشه اینارو بر حسب گفته های دیگران می گم

از 14 سالگی تا الان خواستگار های زیادی داشتم که به همشون جواب منفی دادم و در مورد همشون نگران بودم که از دستم ناراحت و دلخور نباشند و  واسه همشون دعا کردم که یه همسری بهتر از من نصیبشون بشه 

و چون خیلی رو این مورد حساس بودم بدتر شد توی اقوام که حرف نزنم بهتره

اما در مورد یکی از خواستگارام بگم که توی این یه سال و به خصوص این اواخر خیلییییییی ذهنم درگیره و می ترسم

ایشون یه پسری بود که کار داره پول داره ،خوشتیپ و ... در کل پسرخوبی بود اما نه برای من 

ایشون یکسال پیش اومدن خواستگاری و از اون موقع 2 بار دیگه اومدن که من جواب منفی دادم ( اینم بگم که ایشون خونه ی ما برای خواستگاری نیومدن و در واقع به این مرحله هم نرسید)

من شنیدم که ایشون از 3 سال پیش توی فکر من بودن و به عبارتی منو می خواستن

توی این مدت ایشون سعی کردن که نظر منو جلب کنند 

قصد خواستگاری رفتن جایی دیگه رو نداره و اجازه نمی ده که خوانوادش درباره ی این موضوع حتی حرف بزنند

 ایشون خیلیییییییییییییییی از جواب منفی من ناراحت شدند و حتی فهمیدم که ایشون سر قضیه من گریه کردند که من وقتی فهمیدم از شدت ناراحتی منم نشستم گریه کردم  

همچنین من فهمیدم که ایشون دست آخر که خیلی عصبانی بودند گفتند که  اجازه نمی دم کسی باهاش ازدواج کنه

  من حالم اصلا خوب نیست

1-می ترسم که دلش شکسته باشه من می ترسم که به خاطر این موضوع در آینده به همسرش علاقه نداشته باشه و بهش محبت نکنه می ترسم زندگی شو داغون کنه

می ترسم دل شکستش زندگی منم داغون کنه

2-می ترسم  به خاطر حرفش که گفته نمی زارم کسی باهاش ازدواج کنه می ترسم با عصبانیتش کار دستم بده

می ترسم کاری کنه هم من بدبخت بشم هم خودش

حلا من موندم که چی کارکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون هنوز به فکر منه هنوز سعی داره منو عاشق خودش کنه هنوز امید داره هنوز و....

هنوز داره تلاش می کنه و می دونم قصد داره حالا حالا ادامه بده  

 چرا بی خیالم نمیشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  من چی کار کنم  ؟؟؟؟؟؟؟

با 2 تا مشغوله ذهنیم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می دونم اگه عصبانی بشه هر کاری از دستش برمی یاد و می دونم دیگه قید همه چیو می زنه 

می ترسم یک سال دیگه به تلاشش ادامه بده و دست اخر از شدت عصبانیت به خاطر این چند سال کاری کنه که........ 

بچه ها من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)