من دقت کردم هر زمان هر نوع ابرویی که مد میشه مثلاً می خواد باریک باشه یا پهن و طبیعی باشه یا حالا هر مدلی، بعضی ایرانی‌ها توش خیلی اغراق می کنن.

مثلاً چند سال پیش که ابروی باریک و کمانی مد بود بعضی ایرانی‌ها ابروهاشون رو مثل شمشیر درست می‌کردن خیلی باریک و بلند و کشیده تا شقیقه امتدادش می‌دادن 

جاهای دیگه دنیا هم ابروی باریک مد بود اما دیگه این قدر آب و تابش نمی‌دادن که حالت اسطوره‌ای و افسانه‌ای پیدا کنه 

الآن هم که ابروی پهن و سبک نچرال مده باز عده ای از ایرانی‌ها توش زیاده روی می کنن، نمونه کار آرایشگاه‌های مختلف رو که می‌بینی ابرو‌های همه به شدت پهن و مستطیلی هست 

انگار پیشونی عروس رو موکت کرده باشی، حالا باز بعضی ها رنگ ابرو رو روشن می کنن یه کم قابل هضم تر میشه

درسته که ابروی پهن و نچرال مده ولی دیگه مسابقه هر کی ابروش پهن‌تر باشه خوشگلتره نیست که آرایش بعضی ابرو‌ها آدم رو یاد کتلت یا سبیل میندازه 

من هر چی خارجی ها رو نگاه می‌کنم چه اروپایی چه ترکیه‌ای چه کره ای چه هندی 

هیچ کدوم ابرو‌ها رو این قدر بی رحمانه پهن و مستطیلی نمی کنن البته همه جا الآن ابروی پهن مده 

ولی این مدلی که ما تو ایران داریم خداییش جای دیگه مشابهش نیست 

بعد جالبیش اینه که طرفدار داره 

واقعاً من نمی‌فهمم اینکه ابرو‌های یه دختر جوون رو مثل ابرو‌های یه مرد چهل ساله بکنیم کجاش زیبا محسوب میشه 

خیلی دیدم خانم‌ها عکس عروس‌های ده پونزده سال پیش رو میارن به آرایش و ابروهاشون غش میخندن 

باید خدمتتون عرض کنم همین ابروهایی هم که الآن مده و خیلی هاتون خیال می‌کنید خوشگله ده سال دیگه میشه مایه خنده حالا ببینید کی گفتم تجربه نشون داده هیچ مدی همیشگی نیست 

پس لطفاً این قدر تو آرایش ابرو اغراق نکنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)