سلام
چرا تعداد پست هایی که دخترا میان میگن بعد چند ماه عقد یا ازدواج اصلا علاقه ای به شوهرشون ندارن اینقدر زیاده؟ ایا قبل ازدواج خوب نمیتونن فکر کنن؟

ایا به دلایل جایگاه و یا درامد پسره ازدواج میکنن و علاقه و محبت رو میذارن تا شاید بعدا ایجاد بشه و یه نوعی ریسک بکنن؟

ایا خاطره دوست پسر قدیمی یا یه نوع عشق یه طرفه مانع بروز احساس و علاقه جدید میشه؟

ایا همیشه در حال مقایسه هستند و مثلا با دیدن ظاهر و یا شخصیت پسرا و مردای بقیه از مرد خودشون دلسرد میشن؟

ایا کلا انتخابشون اصلا اونی که همیشه میخواستند نبوده و از ترس بالا رفتن سن ازدواج کردن و حالا خلا اون مرد رویاشون رو حس میکنن؟

ایا اصولا دخترا کمال طلبن و بیشتر تو رویا هاشون زندگی میکنند تا واقعیت؟

ایا همین که از علاقه و دست یافتن به فردی مطمین شدن اون فرد جذابیشتشو براش از دست میده؟ منظورم اینه که وقتی مردی صادقانه همه جوره نازشونو میکشه و خیلی بهش محبت میکنه یه جورایی دلزده میشن؟ ظاهرا دخترا همش دوست دارن تو کف مرد بمونن. یعنی یه جور دست نافتنی باشه مرد براش تا راضی بشن...

من تجربه خودمو میگم:

با دختری اشنا شدم. خانواده ها در جریان بودند. سه ماه در ارتباط بودیم. من بدون سیاست و صادقانه ایشونو دوست داشتم. انقدر برام عزیز بود که همه وقتم و انرژیم مال ایشون بود و واقعا چیزی براش کم نذاشتم.

بعد سه ماه نظرشو راجع به ازدواج پرسیدم. گفت نمیدونه چرا نمیتونه دوستم داشته باشه، بهتر یه مدت هم رابطه داشته باشم هنوز . من خیلی ناراحت شدم. نشستم با خودم فکر کردم و گفتم حتما لیاقت تو بیشتر از منه و برو دنبال کسی که بتونی راحت دوسش داشته باشی نه با هزار جور فکر و خیال اونم بعد سه ماه. عرض چند روز اخلاقش عوض شد.

هی پیام میداد و میگفت اشتباه کرده و منظوری نداشته. دو سه بار مادرش اومد خونمون و گفت دخترش منظوری نداشته و بچگی کرده. خودشم یه بار اومد محل کارم و حرفایی را که چند ماه منتظر بودم که حداقل یک دهمو اون ها رو بشنوم تا حس کنم رابطه دو طرفس بهم زد. ولی اون حرف اولش که گفت نمیدونه چرا نمیتونه دوسم داشته باشه کار خودشو کرد و کلا دلسرد شدم. هم به خودش ظلم کرد و هم به من.

الان با دختری اشنا شدم که خیلی از اون زیباتر و تحصیل کرده تره. یکم تو احساستم سیاست به خرج میدم. جوری بهم علاقه پیدا کرده که خودم تعجب میکنم.

چرا باید اینچور باشه؟ من همون فردم. نه قیافم و نه جایگاهم تغییر کرده. چرا وقتی خودمو دست یافتنی میکنم خیلی ها میان دنبالم ولی وقتی صادقانه احساسام و بیان میکنم و دوست دارم همنفس و دوست همسرم باشم، دخترا فکر میکنن که ازشون پایین ترم؟

لطفا نگید که بحث کم اهمیته. هر روز که میام این سایت میبینم یه عده از دخترا میگن هیچ علاقه ایی به شوهرشون ندارن. خب خاله بازی نیس که. اولش دقت میکردین.


مطالب مرتبط:

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد ؟

بعد نامزدی کلا حس میکنم علاقه ای بهش ندارم!

احساس میکنم بعضی ها یکم سیاست بازی در ابراز علاقه میکنن

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)