سلام به خدمت همه ی عزیزان خواننده ی این پست .

من چن تا سؤال برام پیش اومده ممنون میشم جواب بدین فقط خواهشا بحث دهه 70 و60 و چادر و غیر چادری رو در پیش نگیرید.

چرا بعضی دخترای این سایت میگن هیچ خواستگاری نداشتن؟... حتی یدونه؟ چرا بعضیا ازدواج و خواستگار داشتن خیلی براشون مهم شده؟؟... واقعا دلیل اینکه بعضی دختران هنوز ازدواج نکردن چیه؟... نگید دهه 70 ها حق دهه 60 ها رو خورد هر کسی حقی داره هیچکسم حقه هیچکسو نمیتونه بخوره یعنی خدا جای حق نشسته.

چطور الان مقایسه میکنم میبینم واقعا منه متولد 76 خیلی خواستگار داشتم ولی دختران بزرگتر از من کمتر؟تازه من از دوم راهنمایی خواستگار داشتم و الآن دیگه بخاطر درسم خانواده ام یکسره رد میکنن

شاید بخاطر لطف خدا و امام رضا و موقعیت خانوادگی و.............. که داریم من این همه خواستگار دارم.درضمن از لحاظ قیافه و اندام و اخلاق و ایمان و.......محجبه و خوش رو زیبا و همیشه در حال یاد خدا هستم درسمم زرنگه حالام که کنکور دارم ان شاءالله پزشکی قبول شم.
دلیل چیه؟

بخدا من چادری و محجبه هم هستم و اصلا اهل دوستی و آرایش و تحریک و....کسی نیستم پس قضاوت ناجور هم نکینین

من فکر میکنم اونایی که هنوز ازدواج نکردن خواستگار دارن منتهی خانواده هاشون بهشون نگفتن و یا اینکه مثلا از خونه بیرون نمیزنن که کسی بدونه فلان خونه دختر داره!...

شما واقعیتش یجورایی دارین من 18 ساله رو میترسونین یعنی من سنم بالاتر بره دیگه هیشکی نیست بیاد خواستگاریم؟

از طرفی میگم غیر ممکن یه دختر خواستگار نداشته باشه حتی 1 دونه!... یکی گفته بود چرا من هیچ خواستگاری ندارم من میخوام بپرسم چرا من و امثال من خواستگار زیاد داریم ( بنده بخاطر کم سن بودنم و کنکوری که در پیش دارم فعلا هر کی بیاد ج - میدم )

یکی پست گذاشته بود چطور ماها خواستگار نداریم ولی دهه 70 ها خواستگار دارن ما با هیچکس هم دوست نبودیم و نیستیم ولی اونا با چن تا بودن الآنم شوهر کردن این ها شامل همه نمیشه پس خواهشا قضاوت اینطوری نکنین که حتما کسی خواستگار داره(کم یا زیاد فرقی نمیکنه) اهل رفیق بازی و...بوده یا کسی که نداره پاکه و..... . درست حرف بزنیم درست قضاوت کنیم خیلی خوبه چون یجاهایی خاطر آدم مکدر میشه با بعضی حرفا ربطی هم نداره فضا مجازی باشه یا حقیقی دل که بکشنه دیگه شکسته و مطمئن باشین که در اولین فرصت تیکه شکسته هاش خودتونو زخم میکنه.

من اگه بخوام برم دنبال دوست پسر و ارتباط و........... باید اول یه گور تو حیاط خونمون برا خودم چال کنم بعد برم رفیق بشم که پسرای غیرتیمون اذیت نشن واسه گور کندن دختر فامیلشون یعنی ما تا این حد مسئله آبرو برامون اهمیت داره . خداروشکر گوش شیطون کر هم اصلا دخترای عمو عمه خاله داییم اهل دوست پسر و..... نیستن به شکر خدا پسرامونم همینطورن

ممنون میشم سؤالاتمو جواب بدید

فرجامتون نیک

ارکیده/یه دختر آبانی سابق13760


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)