سلام چند تا سول از اقا پسرا دارم
اگه به تازگی با دختری تو محل کار یا دانشگاه اشنا شده باشید و بهش تو دلتون تمایل داشته باشید در چه صورتی سعی می کنید با رفتارتون دختره رو متوجه علاقه ی خودتون بکنید البته صرفا با رفتاراتون و در چه صورتی این کارو نمی کنید؟

دوست دارید چه مدت زمانی از به قولی چراغ سبز دادنتون بگذره تا طرف مقابل هم نشون بده بهتون تمایل داره؟

اگه به دختره نشون دادید و دختره هم متوجه ی علاقه ی شما به خودش شد دوست دارید طرف مقابل چه رفتاری باهاتون داشته باشه تا هم جلف نباشه و هم شما متوجه بشید که ایشونم بعله؟منظورم دوستی نیست و صرفا تمایل به ازدواج مد نظرم هست!

اگه قصد ازدواج با دختره داشته باشید چطور نشون می دید و اگر قصدتون دوستی باشه چه طور نشون می دید علاقتون رو؟

ایا ممکنه پسری از بین این همه دختر با حجاب نامناسب و پایه برای دوستی و ارتباط که حتی گاها بهش چراغ سبز هم نشون می دن تو اطرافشون تمایل داشته باشن با یه دختر چادری و سنگین دوست شن یا نه اگه به دختر چادری نزدیک می شوند فقط به قصد ازدواجه؟

تو اطرافم دیدم که پسره به دختره مدتی چراغ سبز نشون می داده و تو نخش بوده ولی تا دختره هم نشون داده که بی میل نیست پسره بیخیال شده یا دختره چراغ سبز داده و پسره  وقتی این چراغ سبزه و دیده نیشش تا بنا گوشش باز شده برخلاف اینکه سعی می کرده جلوی لبخندشو بگیره و خیلی ضایع نکنه که خوشحال شده  ولی واقعا نمی تونسته . نمی دونم  چه فاکتور هایی دخیلند که دو پاسخ کاملا متفاوت دیده شده ؟

و اما سوال اخرم چقدر طول می کشه که پسره بعد از این که فهمید دختره هم بهش تمایل داره بیاد جلو ابراز علاقه کنه و اجازه برای اشنایی و خواستگاری بگیره؟

شاید سوال هام از نظر شما پسرا کاملا جواب های واضحی داشته باشه ولی باور بفرمایید که برای من که با پسری نبودم و با برادرم هم در مورد این مسایل صحبت نکردم و نمی تونم صحبت کنم واقعا گنگ و مبهمه و چون پسرای زیادی اطرافم هستن که چراغ سبز بهم می دن ولی من چون با دنیای پسرا اشنا نیستم اصلا نمی دونم حتی اگه از یکشون خوشم بیاد چطور نشون بدم که بهش تمایل دارم تا بیاد جلو و حرفشو بزنه .

یه مورد دیگه هم هست ممکنه پسره بعد از فهمیدن این که دختر مورد علاقش بهش علاقه داره خیالش راحت شه و و سعی کنه سر فرصت این موضوع رو علنا با دختره مطرح کنه و خیلی عجله نداشته باشه در این صورت دختره باید چی کار کنه که پسره بجنبه و زودتر بیاد جلو؟

لطفا منو مثل خواهرتون بدونید و درست و به طور کامل وبا جزییات جوابمو بدید منتظر نظر های قشنگتون هستم برادرای خوبم .

دخترا هم اگه نظری دارن یا تجربه ای خوشحال میشم که باهام همفکری کنن و منو هم راهنمایی کنن

اگه دختری رو دوست داشته باشید و بخواید از علاقش مطمین شید  ممکنه که بخواید با کمی توجه به دخترای دیگه ببینید دختره چه عکس العملی نشون میده و ایا ناراحت میشه حسودی می کنه یا نه؟در کل این مسایلو با تمام ریزه کاریاش برام بگید .

در نهایت از همتون جلو جلو ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)