دختری هستم ۱۹ که گاهی احساس نیاز عاطفی خیلی می‌کنم تاکنون با هیچ جنس مذکری هم کلام و هم صحبت نشدم حتی با پسران فامیل در حد سلام بوده فقط. چادری نیستم ولی سنگین و سنجیده رفتار می‌کنم و اهل رفتارهای سبک و جلف نیستم. با این که خیلی‌ها به هم گفتن زیبا و خوشگلم ولی به خاطر رفتار سنگین و رو ندادن تاکنون پسری جرأت نکرده بود برا دوستی پیش قدم شه همیشه خیلی می‌ترسیدم که با وجود اینکه تاکنون هیچ ارتباطی با جنس مخالف نداشتم نکنه یه وقت خدای نکرده من که پر از نیاز خواسته شدنم و این که برای یکی مهم باشم در صورت در خواست دوستی زود وا بدم.

 ولی خدارو شکر چند وقت پیش یک آقا پسری اومد و گفت که میشه چند لحظه وقت تون رو بگیرم منم فکر کردم می خواد آدرس بپرسه و گفتم بله بفرمایید که گفت من از شما خوشم اومده و شماره تون رو بدید که با هم آشنا بشیم منم بی برو برگرد گفتم ببخشید ولی من اهل این کارا نیستم گفت نه لااقل فقط چت کنیم و منم گفتم نه معذرت می خوام خدافظ خیلی خدا رو شکر می‌کنم که منو لحظه‌ای به حال خودم وا نگذاشت ولی نمی‌دونید که من چی کشیدم کسی که این همه پر از نیاز به توجه و مهم بودن برا کسی بود وقتی که می‌دیدم همه هم کلاسی هام دوست پسر داشتن و هی از دوستی شون می‌گفتن.

ولی با خودم میگم از دست دادن دوستی خدا در ازای دوستی با جنس مخالف نمی ارزه و این که همیشه برام مهم بود که اگه تو زندگی با همسرم لازم شد بتونم راحت به قرآن قسم بخورم که کسی تاکنون جز اون تو زندگیم نبوده یا اصلاً یکی از ملاک هام برای خواستگارم باشه که کسی قبل از من تو زندگیش نبوده باشه. ولی بازم وقتی می بینم دختر پسرهایی که چه طوری بی توجه به بقیه تو اماکن عمومی هم دیگه رو بغل و بوس و نوازش می کنن واقعاً حسرت می خورم ولی آخه چرا به فکر بقیه نیستن مگه خودشون یه زمان تنها نبودن و بقیه رو درک نمی کنن تازه با دیدن کسی که از کنارشون رد میشه بد تر می کنن و با حس حقارت به ادم نگاه می کنن خوب که چی تو از من سر تری که یکی و داری و من نه خوب منم اگه می‌خواستم می تونستم.

به خاطر همین همیشه این یادم می مونه که وقتی ان شاء الله قلبم متعلق به تنها عشق زندگیم شد مراعات افراد مجرد و بکنیم.

ومن الله توفیق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)