سلام
همه میگن معیار اصلی برای ازدواج باید اخلاق باشه من اینو قبول دارم ولی به اندازه ای که به اخلاق اهمیت میدم به همون اندازه شایدم بیشتر  به شغل و پول اهمیت میدم  نمی تونم با کسی که اخلاقش خوبه ولی شغل خوب و درآمد نداره ازدواج کنم .
می دونم پول همه چیز نیست ولی  با این حال بازم نمی تونم معیارمو عوض کنم مثلا اگه کسی باشه که قیافه خوب نداشته باش ولی  شغل و موقعیت مالی خوب داشته باشه  باهاش ازدواج می کنم انگار که دارم با پول طرف ازدواج می کنم این موضوع خیلی اذیتم می کنه خودم دوست دارم یه زندگی داشته باشم که همسرمو به خاطر اینکه به دلم نشسته و به خاطر اینکه اخلاق خوبی داره و اینکه اونم منو دوست داره انتخاب کنم نه به خاطر پول و شغل .
خواهشا کمکم کنید که چطوری این موضوع برام کمرنگ بشه و بتونم معیارمو عوض کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)