با سلام

بنده به تازگی یک خواستگار دارم از لحاظ شغلی و مالی و ... ایده آل هستش چند نفر هم تایید کردن ایشون رو بنده هم تایید کردم.

فقط یه چیزی که هست اونم اینه که من از خانواده ایشون خوشم نمیاد ، اینم بگم که از لحاظ مالی در یک سطح هستیم و تقریبا هم کفو ولی از لحاظ رفتاری خانواده ایشون خیلی با ما فرق دارن ( تعریف از خود نباشه خانواده ما با فرهنگ تر و تمیز تر و متشخص تر هستن ) من اصلا خانواده ایشون رو تایید نکردم تو نگاه اول گفتم نه ولی باز به اصرار خانواده خودم اجازه دادم بیشتر آشنا بشیم .

حالا سوالم این هست که اگه طرف مقابل ویژگی های مثبت زیادی داشته باشه ولی خانواده متشخص و موجه نداشته باشه قبول میکنید؟ و اینکه چقدر خانواده نقش داره در خوشبختی زوجین و چقدر مهمه که ما خانواده طرف رو تایید کنیم و به قول معروف خوشمون بیاد ازشون .

پیشاپیش سال نو هم مبارک.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)