سلام
اگه یه دختری از پسری به طور غیر مستقیم خواستگاری کنه، اون پسر در موردش چه فکری می کنه؟؟ اگه دختر خانم چادری و محجبه باشه و شما بدونید دختر خوبیه. خواهش می کنم جواب بدید جوابتون مهمه برام ....
این آقا از هم کلاسی های بنده هستند ...از طریق اس ام اس بهشون این موضوع رو گفتم. البته خواستگاری نبود، علاقه مو بهشون گفتم... گفتنش به این راحتیا هم نبود ...کلی با خودم کلنجار رفتم تا تونستم خودمو راضی کتم بهشون بگم، نمیدونم کار درستی کردم یا نه :((( ولی اگرم  حرف دلم رو  نمیزدم پشیمون میشدم و خودمو سرزنش میکردم تا آخر عمر  که چرا حرفم رو نزدم .........

فکر میکنم حرفمو اصلا جدی نگرفت .. چون حتی یک کلمه هم بعد اون چیزی صحبت نکرد ... چیزی که بیشتر عذابم میده اینه که بازم محبتاش مثل قبل هستش... حس بدی نسبت به خودم پیدا کردم که در مورد من فکر بدی کرده باشه ...
 دلم میخواد گریه کنم به حال خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)