سلام خدمت دوستان

بنده  دختر 20 تا 24 ساله ساله و ممنون میشم راهنمایم کنید

سوال من اینجاست که با وجود این که خوب تربیت شدم ( به گفته اقوام البته ) ولی یک سری از مهارت هایی دخترانه رو ندارم خیلی نمی تونم با ناز حرف بزنم خیلی اهل ناز کردن و از این جور کارا نیستم ولی  همیشه سعی می کنم خوب لباس  بپوشم ترو تمیز باشم  و خیلی هم مودبم مشکل اینجاست که نتونستم واقعا اون چیزی که هستم رو به بقیه نشون بدم

یعنی شاید در نگاه اول نتونم کسیو به خودم جذب کنم باید یه مدت  کنارم باشه و بهش  خود حقیقیمو نشون بدم که یکم زمان بره و طرف متوجه میشه که من چقدر دختر مهربون و وفادار و  شوخی هستم (البته  می دونم که با اعتماد به نفس هم هستم:D)

تو پست هایی مختلف می خونم که بعضی ااز خانوما گفتن که با یه پسری کاملا اتفاقی آشنا شدن و خیلی مرد خوب و پاکی هست و اخلاقشونم به هم خیلی  نزدیکه  واز این جور قضایا ..و خودشونم دختری هستن که اهل دوستی با جنس مخالف نیستند خیلی با حیا هستند   واقعا چطور اتفاقی آشنا می شید راهشو به ما هم بگید

کجا آشنا می شید که ضمن حفظ پاکی و حیایی دخترانتون ، طرف مقابلتون رو  به طور کامل  میشناسید واگه باهاش تماس نداشته باشید و بیرون نرید

گاهی وقتا حس می کنم شاید این منم که دارم زیادی سخت می گیرم واقعا دوس دارم با کسی ازدواج کنم که همونی باشه که می خوام آیا باید از راه دوستی وارد شم 

دوس دارم اگه قراره ازدواجی هم در کار باشه قبلش یه شناختی از همسرم داشته باشم و محلی که زندگی می کنم این اجازه رو به من نمی ده با خواستگارام نمی تونم صحبت کنم اگر هم صحبتی میشه کم هست و 80 درصد به ازدواج منتهی میشه و عوض هم نمی شه

در سایت همسر یابی هم نمی تونم ثبت نام کنم به خاطر اینکه خانوادم به شدت مخالف هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)