سَلام به همه ی دوستان

سوالم اینه : یه دختر 19 ساله میتونه فقط  با وجود خانواده نسبتا صمیمی و خودم با یه حال خوب ، بدون داشتن یه دونه یه دوست  ، زندگی کنه اونم خوبش ؟

من خودم دختر شوخی هستم ، و خیلی رفیق بازم بودَم .. اما الان فهمیدم اشتباه کردم ، دوستایی که فقط دلشون میخواست از سکوتم ، سادگیم سوءاستفاده کنن . .. خیلی رو خودم کار کردم ، و الان یه خورده از اون رفیق دوستی کمتر شُده .. ولی خُب خیلی جاها هم دوست دارم یه رفیق خوب و ناب داشته باشم که میشه پشت هم باشیم ..

میخواستم بدونم میشه بدون حتی 1 رفیق زندگی کرد ؟  میشه همه جا تنها بود و دلت شاد باشه ؟ چیزی که تحملش برام سخته  ، طرف چیزی از من نمیدونه و میگه آخی چقدر تو تنهایی ، نمیدونه خودم از یه اکیپ 10 نفری زدم بیرون  ... . خسته شُدم از این که آدمایی بهم سلام بدن و بخوان باهام حرف بزن و آشنا بشن ، ولی سری بعد بیان کوچیکم کنن ، توهین کنن بهم .. . نمیدونم از سر چیه ؟ حسودی شایدم . بازم نمیدوم .

میخوام انقدر سر خودمو گرم کنم تا یادم بره دوستی ندارم تو این دنیا .. به نظرتون میشه یه زندگی جدید با این خصوصیت شروع کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)